sinopsis trilogi cinta


Produser dan pelakon Rosyam Nor menjangkakan drama Trilogi Cinta yang akan disiarkan menerusi RTM1 pada Januari 2011 ini akan popular berdasarkan novel-vovel popular karya Sharifah Abu Salem. Drama itu adalah hasil rangkuman tiga buah novel karya penulis berkenaan iaitu Tak Seindah Mimpi, Tak Semanis Impian dan Tiada Lagi Mimpi yang mendapat sambutan ramai. - mStar 

Update - 1/1/2011

Hari tuu kata bulan 11 / 12 bersiaran . Nie dah masuk 2011 . Akhirnya dapat jugak tengok pada hari esok iaitu 2  Januari di TV 1 setiap Ahad dan Isnin, jam 10.00 malam di TV1.



Sinopsis Drama Trilogi Cinta 

“Fouziah yang berlakon sebagai Norjinah menjadi orang gaji saya (Razif). Kemudian saya berkahwin dengannya selepas isteri saya, Salmi (Amyza) curang kepada saya dan meninggalkan saya dengan anak-anak.

“Jalan ceritanya memang sama seperti dalam rangkaian tiga novel itu. Saya dan Sharifah membuatkan drama ini tidak lari jauh seperti dalam novel itu tetapi ada sesetengah perkara yang tidak tercapai apabila melibatkan kos yang tinggi. - mStar

Pelakon - pelakon Drama Trilogi Cinta 

Rosyam Nor, Fouziah Gous, Amyza Aznan, Siti Fazurina, Aida Khalida, Raisuddin Hamzah dan Roslan Salleh




p/s : mesti tengok . best tau! =)

TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

No comments:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...