mengimbau kenangan lalu!!!

                                     
                             
 ` kadang-kadang  kita perlu mengimbau masa lalu untuk kita memperbaiki diri'




hari ini begitu bermakna bagiku kerana hari ini aku melalui detik- detik yang amat sukar.Sukar untuk digambarkan tentang hatiku yang dah berkacau bilau plus haru biru.Makna tidaknya, firstly aku sakit perut kat sekolah.macam dah tak leh belajar lagi otak aku.Dah TEPU!! okey pas rehat masalah aku dah selesai.


  Yang menjadi masalahnya ialah pasal CERMIN MATA PUTIH  aku :
                             
                                       
kerana kelam kabut sangat ambil wuduk aku tercampak cermin mata aku ke dalam kolah air wuduk yang dalamnya dalam 2 meter dan penuh keladak..mula2 aku tak perasanlah yang benda tu terjatuh.Setelah aku n Fatin pusing satu sekolah, akhirnya jumpa gak kat dalam tu... haru biri betul kat kawasan tempat ambil wuduk tu.semua orang memandang kepadaku dengan reaksi terkejut tak kurang juga yang menolong...Oleh itu kat sini nak amik sikit kesempatan mengucapkan terima kasih kepada, LAILA, YANIE, FATIN,SYAFIQAH, AINAA, NADJWA N SEMUA YANG TERLIBAT KEYH...dia orang memang baik hati sampai tolong ambil cermin mataku yang tengelam timbul dengan keladak kat dalam kolah.Nasib baik Yanie pergi pinjam penyodok dekat pak cik MAIL..akhirnya settle gak, n lai tertumpahkan air kat baju aku..hahah5 padan la muka aku!!!tengs sume...lots experience with u all!!

     YANIE SAID:
        `NASIB BAIK CERMIN MATA KAU WARNA PUTIH NYERLAH GITU!!'


                                                                                                                                    FARA

TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

No comments:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...