what ever!!

assalmualaikum..
dearest my lovely blog..
huh,dah berhabuk dah!!
      lama tak buat post rindunya!!! 

tetibe je!!
pebende tah!ngarut tol!!
hah,banyak perkara SUKASUKI telah berlaku dis week!!
makin lama makin pening!!

first kelas aku telah menimbulkan MASALAH..
abis top la nama kelas aku!!
kerana nila setitik rosak susu sebelangga!!
malang3!!!
tapi pasti ada hikmah
aku percaya!!
THEN, kes KAWAN..
aduiyai, BOSAN tola..
sabar jela!!

PALING TERUK SEKALI adalah
AKU a.k.a SI KELEMBAI..
otak aku tak dapat berfungsi dengan baik minggu ni!!
gawat!! blurr!!!
trial tinggal 28 hari je..
tapi masih TIDAK study..
dah hebat sangat ke?
ni bukan HEBAT la,
ni MALAS namanya..
hahah3

jumaat ni ada sukan besar
tapi aku rasa macam tak nak datang!!
terbaiklah..
tabik spring sikit..
ada tokoh pelajar
PEMALAS sekolah...

oke lah setakat ni je..
nk wat kje yg trtngguh..
selmat tinggal
dearest blog!!

p/s: sebelum ue layan lagu ni dlu!!
brmkne tau!!







TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

No comments:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...