gigi + me = sakit

assalamualaikum dan salam sejahtera..

entry ary ni aku nak wat bertajuk pasal GIGI..
tajuk ni aku wat semperna aku ary ni wat rawatan gigi.
sorry pasal dah lama aku tinggalkan kau belog..
tapi nak wat camana aku ada date ngan dr. la..

masa aku gi HSA ary tu aku ada jumpa nurse hensem.
hahaha..nurse tu jugala yang rawat aku..
sayang plus sesal nape tak mintak no. dia pulak..
gediks pulak la aku ni...hahah..

okeyla,berbalik fasal tajuk gigi ni..
aku nak citer pasal rawatan akar gigi
kite kongsi sikit ilmu ye??
sebab kenapa perlu mendapatkan rawatan ini?
Dilakukan apabila gigi sudah mati (non-vital) iaitu lubang terlalu dalam melibatkan saraf gigi
antara penyakit yang boleh aku dapat pulak:
1) kalau sakit kita makan ubat je selalu,boleh rosakan kidney.
2) kanser gusi
3) kanser saraf
so choose la mana yang korang berminat?



Tadi aku g la klinik swasta, rawatannya okeyla.
tapi kena ada rawatan susulan lagi..
apapun kosnya tak la semahal yang dr pakar kte.
cume rm 450 untuk semua rawatan sampai siap! ^__^
bukan seribu..sekian

p/s: dr. kate penyakit aku ni satu dalam seribu je yang kena.Aku ni istermewa la :)





TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

No comments:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...