countdown

assalamualaikum^^
hello reader n__n
tahun baru semakin dekat!!
ouh,tidak!!??

saya masih sayang untuk tinggalkan tahun 2011
 

banyak kenangan manis atau pahit
yang aku tempuh sepanjang tahun ni^^
[orang lain pun mesti sama jugakan?]

my memory in this year:
- aku bakar dapur rumah aku..lol!
- aku sakit gigi tahap kritikal
-sampai jugak aku langkawi
- aku dapat 8`A
-akhirnya,dapat jugak buat blog seperti yng didamkan! 
okey itu saja celoteh aku n__n
tak sangka dah sampai penghujungnya dah!
walauapapun aku nak ucap selamat datang 2012
goodbye 2011^^

hope tahun depan masih dapat jumpa lagi
dengan kawan2 n semoga kita sekelas lagi ye!!


`3 RK 1 always in my heart

p/s: hear this DOMINO ! its not domino pizza keyh^^

                   
TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

4 comments:

♥ Qilah_kikO ♥ said...

wow! tahniah for the 8A's ;)

ili said...

comel nyer ala-ala wallpaper 3rk1 tu ;)

farra ezaty said...

qilah thanks ye!! C:

farra ezaty said...

ili..hahah..cute tpi dah ta bole gune lg laa..da msuk fom 4 la kte sume..:(

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...