keluar juga akhirnya !!

assalamualaikum^^
hello reader!!
dup dap dub dap
jantung ni!

huh,lega apabia result keluar jgak
akhirnya!
Alhamdulillah,syukur kehadrat ilahi!
aku dapat jugak straight..
hehe..wajah2 ceria aku..
tadi malam punya nervous memang tak dapat 
nak dibayangkanlah..

hanya ALLAH sahaja yang tahu hati ni
masa amik keputusan tadi memang
tak sangka la!
pasal kh aku banyak salah..
yela aku amik bahagian perdagangan..
pastu bm ade tertinggal lak!!
aiseyh..first pekse dah nagis tak dapat jawab
memang tak sangka..
syukur giler..

taun ni sekolah aku masih mengekalkan 22 orang A.
bagusla! gred memang ada peningkatan

senarai yang dapat 8A:
  • AMIRUL
  • HARIZ
  • MEMEN
  • PIEE
  • SYAHNAZ
  • AMERA
  • FARA D
  • ILI
  • MAI
  • JIA YING
  • FARAIZZATI( ni nama aku)
  • AZWA
  • HANISAH
  • EJAH
  • FATIHAH
  • YANIE
  • MIRAH RAZAK
  • ERA
  • FIEQA ZAIDI
  • ZARITH
  • AMIRAH SYAFIQA
  • ARINA
[copy paste FATIN ]

KHAS BUAT RAKAN YANG DISAYANGI:
apa pun yang terjadik,aku akan selalu ada untukmu,
janganlah kau bersedih,cause everything gonna be okay..
BUAT LAILA DAN FATIN jangan menyerah.
check balik ye^^
aku yakin korang boleh!!
caiyok^^mudahan-2 korang berjaya
amin


aku sedih kerana tak dapat
amik result bersama
kawan tersayang!
sobs!T_______T

p/s: walauapapun kejayaan takkan ada tanpa doa dari ibu bapa,para guru serta rakan-rakan
yang dikasihi dan keizinan dari Yang Maha Esa.Buat rakan2 ku tahniah walau dimana anda berada. 


TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

4 comments:

fatin bunadir said...

patut aku macam kenal je senarai 8A tu. rupenye hang copy dri aku... grrr~ hehe anyway, congrats dear... :)

Wanita Timur ( Syifa Rosli ) said...

Tahniah....
selamt berjaya...
dan akan berjaya lagi nanti.. :)

farra ezaty said...

terima kasih ye!!:)mdh2an..amin..

farra ezaty said...

ouh Aten ku syg..thanks ye dear..jgn mare tw aq copy dr ko..mls nak taip la..heheh:)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...