konpius ??

assalamualaikum^^
hello world!!
kawan-kawan keputusan sbp dan mara dah keluar!!
dah sedia untuk jawapannya ??
oke..untuk yang berminat nak tau klik sini
sedih tau ni aku tak dapat pergi oversea =.=
pasal aku kena daftar kat sekolah sains 31 Januari ni..

kawan-kawan, aku sayang korang tak terhingga
aku konpius nak pergi ke tak ??
sekolah tu memang jauh berkilo2 meter dari rumah
nak balik susa..kat ibu negara pulak tu!!


sobs2 jangan sedih..aku konpius giler ni
aku takut kalau aku gi keputusan aku kat sana teruk2.
add math,bio,fizik kimia..
takutnye la..

p/s: petang ni ada kelas ADD MATH ye!! jangan tak datang ye!!


TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

2 comments:

ili said...

pegi je (bukan menghalau tau) ^_^
utk mse depan yg lbih cerah
nnt bukan stakat singapore, paris pun tiap2 hri ulang alik...hehhe
aja-aja fighting^^^

farra ezaty said...

hahahh..wah paris tu..amin mudah2an suatu ary nt dpt la wat cm ili kte tu..heheh

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...