pakwe baru

assalamualaikum..

hari ni aku betul2 dah jatuh cinta dengan.......JANG GEUK SUK
walaupun pada mulanya aku memang menyampah gila dengan dia ni
pasal pakai celak..tapi finally aku mula giler dengan dia..

letaklah gambar dia kat novel mesti aku baca sampai habis
walaupun citernya tak best!hahha:D
itulah penangan JANG GEUK SUK
http://tintaalieshakirana.blogspot.com/2011/01/novel-love-you-mr-arrogant-bab-1.html
citer yang ni best..tak sabor tunggu publish!
bace sehari habis semua bab dia..
*try la baca

yang ni kedua..best gak..hero n heroin dia aku suka
memang comei sokmo..kerana novel ni aku panggil pakwe aku
dengan nama raqy..hai memang dahsyat la..
Luahan Dari Otak Kecil
http://aciklananovel.blogspot.com/(klik sini)
yang best lagi laki tu pon pemain muzik..
n romantik abis macam watak betul Jang Geuk Suk je..
bile on ntv7 nampak dia jadik pengacara anugerah Melon
aku tengok sampai habis..pasal pe?
*sebabadaJANGGEUKSUK la


now,aku dalam mood nak tengok citer You`re beautiful..
memang cute la dia..aku minat dia tak sampaila macam nak kawen
dengan dia TETAPI just suka2 je..wat hepi-hepi..
pasal aku sedar tak mungkin aku akan dapat lelaki sehensem dia
betul tak? ngaku jelah!
TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

No comments:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...