sekolah datang bergolek^^



assalamualaikum..^^

first day sekolah..mak aihh!! nasib kurang baikla! tak patut betula aku mulakan first day dengan datang lambat!
   
7.22 a.m. jam dashboard kereta mak aku..

ini bukan kes bangun lambat tapi siap lambat! kasut dah la tak kiwi! tak jumpe kiwi and acctually aku baru basuh semalam petang.Nasib baiklah kering!Kalau tak tak tau nak cakap lah =___=

then pagi-pagi dah bangun semangat tapi bila dah keluar rumah sampai depan simpang lupa blazer pulak!!

                  jam dah tunjuk pukul  7.05 a.m.


nak patah balik tapi adik aku lambat! masalah??!! aku cakap dengan mak pas hantar adik balik rumahlah baru ambil blazer.Sampai gate....pengetua,GPK hem,koko n beberapa orang cikgu dah tunggu depan pagar..



apalagi pecut la..bekas cikgu sains form 3 aku tengok dah geleng-geleng.PENGAWAS LEWAT!! huh,asib baik tak kena tulis nama kalau tak bala-bala.Minggu orintasi memang bosan.Dah la pulak ari ni kena carik cikgu minta tanda sign^^ ayat fevret mereka :

matametik A? berapa A pmr?

walaupun straight tapi tak berapa minat dengan question selepas itu..nak tau ikuti selajutnya>>

lepas ni nak masuk sekolah sains ke? dapat apa hadiahnya?
as usually mak I ajar balas camni: " dapat kasih sayang extra" cukup daa^^ biaselah anak mami memang pandaikan?

p/s: first day tak seronok..huuahuhua..
TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

No comments:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...