back again c:

assalamualaikum w.b.t.

sekian lama berpuasa di SESERI yang tercinta kini tiba masanya untuk
berpuasa bersama keluarga tercinta..buat kawan aku yang masih berada
di asrama ketika ini..jangan jeles aku balik dulu ye.
.



tanggal 15 Ogos 2012 bersamaan 4:17 petang
kaki ini akhirnya menjejak tanah PARIT SULONG..
setelah beberapa kejadian berlaku sepanjang hari ni,
syukur giler sampai rumah tercinta..


* tepi sungai


* jambatan parit sulong

balik je gi kedai mak dulu ,
pastu  g bazaar ramadhan..
ingat masa KELUAR BANDAR  hari tu dengan
naz n puchi nak carik bazaar ramadan kt SENTUL..
tapi puas kami berjalan tak jumpe2 gak..
biasela kami ni bukan orang wilayah.
camne nak biase..





==lama tak jejalan kat parit sulong==

disebalik tabir kejadian hari ini :

"sebenarnya aku patut sampai pt sulong pukul 3.30 petang tapi aku gi jejalan dulu sebelum balik...kat sogo,jalan TAR, n TS... memang masalah betul aku ni! sampai kat TBS tu tepat pukul 12.40...bas waktu tu dah ucap goodbye  T___T....naik LRT pulak 2 kali dia stuck...memang lambat la aku..pastu aku yang pernah mempunyai pengalaman terlepas tiket terpaksalah ambik bas seterusnya..memang gamble la waktu tu doa sekali yang bas tu ada kosong n pakcik bas tak perasan lah aku punya tiket pukul 12.30.. kalau tak buat cerita RAYA TAK BALIK la aku..."

balik rumah mak ngamuk la dengan aku asal tak call dia naik bas lambat..haishh! pe nak jadik kau fara~
TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

2 comments:

Dena said...

hoiii !hihi <3 skin bru !comell,ciss update sal blik umh yee?hihi,bes kn?nnti nk kna blik seseri,msti sdih balik :(

farra ezaty said...

haha..biase la tu diana...balik seseri je sedih...balik uma je epy..lumrah hidup di seseri...sabo jela..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...