sweet holiday ♥

sweet holiday ??
sweet la sangat..balik lambat hari ni..macam hapa jee..
dah la tak ade experience nek bas maju..



detik-detik dapat tiket :

anis : ko da belikan tiket aku kan? (takut tak balik)
aku : daa..
anis :excited betul nak balik ko ni...
aku : bas pe?
anis : maju 

awan berkepul-kepul datang n aku terus teringat yng bas maju kat area rumah aku tu la bas paling tak maju..asap hitam jangan cakapla..tapi dulu..dapat tiket habaq mai kat mak..tapi mak aku pun terkejut+ tak caye...`mane ade??" mak berkata.

esok telifon lagi..ayah cakap pulak ` ada bas tu bas baru..so best la sikit nek bas tu."..oke da happy la masa tu..lega sikit..

hari ini dalam SEJARAH tercatatnya sekali lagi aku menepati masa menaiki bas..kalau tak memang tido kat tbs la aku..kalau nak nek bas delay sorang2 memang la aku berani..tapi kalau bawak orang memang tak la kan...

perjalanan hari ni pulak terasa panjang daripada biasa.. hairan"___"  sebabnya aku tak turun kat bus stand beepee...memang nasib la...ada orang nak gi tanya driver tu suruh stop..klau tak sampai pontian la kitaorang..
dalam kereta pula...ada kultim (kuliah tiga minit) pulak...penceramah jemputan bapa saya___

so inilah rumus yang dapat dibuat n bapa saya telah memberi sepatah dua kata bermula bergini..."bak pepatah orang zaman dahulu kala yang berbunyi seperti ini , MALU BERTANYA SESAT JALAN.."
tema hari ni lagu ini untuk aku..


TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

No comments:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...