oficially :D

assalamualaikum..
hello world !

catteleya (tatau la ejaan betul ke tak? tapi dia nama bunga orkid tu pasti) bercerita berkenaan bunga ni actually nama kelas aku untuk tahun 2013..(SPM YEAR + SENIOR YEAR = NEXT YEAR)..adoiyai..ngeri jeee cakap pasal SPM...


okeyy...ceritanya bermula dimaghrib yang hening...dan NAZ text aku yang aku dapat kelas C...aku rase terkejut sebab aku ingat aku still Doritas* tapi dah itu semua yang Allah tetapkan so perlulah redha..seriusly ramai budak yang pandai dalam kelas tu..sampai aku rasa cuak...namun kerana sokongan dan dorongan daripada insan-II yang disayangi membuatkan aku rasa aku perlu bersyukur dapat kelas tu.maybe boleh ubah sikap tidur aku?

so start 1 JANUARY 2013...i'll be catteleya..

*ramai la gak kawan sedoritas* n paling aku suka sekali ramai EGA..
PALING TAK BOLEY BLAH SEKALI tuu...nanti boleh la main pondok2 dengan diorang semua..yeay !

p/s : akhirnya dapat kelas the coolest...SA aku tu..




TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...