FINALLY..

assalamualaikum..

huh.(melepaskan lelah sekejap)...akhirnya..siap jugak folio chemistry tajuk CHEMICAL FOR CONSUMER..mak nak nages rasanya...haha..poyo jee ayat...""

*i cant' believe this

so pas homework ni aku dah setelkan boleh lah merangka untuk membuat projek lain..hehe..terbaiklah...tinggal print je...sekarang ni aku nak pi sambung tengok drama korea : THE KING 2 HEARTS..biasalah hero aku berlakon mesti la aku tengok..siapa lagi SUNG GI laa..so far bagi aku citer tu menarik...namun kerana kelambatan di maaduu membuatkan aku rasa sebal nak tengok citer tu..pendrive aku yang ada citer tu pulak naz simpankan...aigogogo T___T pelah nak jadik ni...

so akhir kata kat sini tengok gambar cute pakwe aku ye .
bhai !


TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

2 comments:

Dena said...

lol !!!tepii tu princess mana tahh.haha sedihh wehh.cinta princess tu dh mati T^T

farra ezaty said...

haha...tepi tu kan lee jae shin...takan ta kenal kot..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...