istanbul here I come ♥



assalamualaikum..
hello world..


Yeay ! istanbul here I come..ACTUALLY,,,it just a wish...sebenarnya hari ni aku baru je habis tengok citer istanbul aku datang..rentetan itu,aku ada idea untuk buat entry..cerita dia okeyy la..tak lah terlalu berat..sempoi2 je...n pasal minah blogger...oh,lagi satu aku suka lagu yang dia pakai..macam lagu AMIR JAHARI n DIANDRA ARJUNAIDI...


Terdapat beberapa mesej dalam cerita ni mengikut sudut pandangan aku yang rabun ni :

  • Jangan mudah percayakan lelaki, walaupun kita dah kenal lama..Even dari sekolah tadika,primary school or etc..Beware..
  • Tidak semestinya orang yang baru kita kenal tu jahat dan orang yang lama kita kenal tu baik sangat..Siapa tahukan manusia ni macam mana? oleh itu, kita kenalah kenal hati budi seseorang dulu bukan ikut berapa lama kita dah berkawan dengan dia..
  • orang yang bodoh, tidak pandai berdikari..
  • masalah tidak akan selesai sekiranya kita melarikan diri daripada masalah..so face it!
  • kita kena jaga adat kita !
p/s : thanks kepada orang yang suruh saya tengok cerita ni...btw, sorry for this night :)




TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

3 comments:

namikanazira said...

Jangan mudah percayakan lelaki, walaupun kita dah kenal lama..Even dari sekolah tadika,primary school or etc..Beware..

this is so true

farra ezaty said...

betul..kita perlu mengambil langkah berjaga-jaga :D

namikanazira said...

PRS IN ZE HOUSE!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...