triple 12

assalamualaikum


its already disember! and 2 weeks more stay at lovely home! think  about disember, we will think about winter.snow.christmas(muslim x boleh sambut).end year.Y.E.S.(shopaholic pasti menunggu bulan ni) dan bagi aku bulan ni hambar rasanya.

kembali pada tajuk triple 12.Actually nak kongsi sweet moment la bersama rakan-rakan pada tanggal 12.12.12..how nice that day?okeyy..kalau ikut perjanjiannya memang aku sepatutnya pergi dan balik naik bas TAPI tiba-tiba terpaksa tukar plan lah.Emak tiba-tiba kena hantar orang pergi hospital.So,aku pergi lah sensorang.sobs.sobs.Eishh,dah lama tak naik bas ting-ting.Kalau sekolah SMKDS dulu every friday boley la dikatakan aku naik bas.Rindu seyh, naik bas angin free..


 

pertama sekali, kita orang lepak di bowling.Jangan cerita pasal permainan tu dekat aku, membazir duit mak bapak je.Aku memang tak reti main, setakat nak masukan bola ke dalam longkang yang tu aku boley =)

*seronoknya ejah budak aiskem ni..

*betapa teruknya Fara ni..

2. Usai sahaja main bowling aku dengan nisa cabut ke dalam mall beli coklat.Layan jelah nisa yang addicted dengan coklat.Kita orang tawaf kat bahagian coklat tu tak tau la bape kali, at last beli bukan banyak mana pun.Then pergi maxis ingat nak bayar bil mak tapi diorang still belum bukak la.So kitaorang pun naik atas main gem.Aku tak tau la pe nama kedai tu.Aku jarang jejak ke kedai camtu.Nak main jauh dari reti lah.Sehinggit = 1 token.Aku men gem tembak2 tak sampai 5 minit dah habis.Tapi aku tengok kawan2 aku main.Dahsyat.Boleh jadi juara main gem lah.

3.Pergi K-Box.bukan menyanyi tapi lebih kepada menjerit.Kata kawan aku jerit pun tarapapa..balik sesri  tak boleh jerit dah..Serius lawak gila kita orang nyanyi.Bantai  jelah! Lai lah yang ketua segala jeritan ke rap ke..terbaiklah!antara lagu yang menjadi pilihan:

-lucky-jason mraz ft colbie
-my love-westlife
-x igt lagu sheila on7 yang mendayu-dayu tuu..
-akulah kekasihmu-Axls (amboi ! jiwang jugak budak2 ni)
-andai dapat ku undurkan masa- Axls( memang Fan Axls lah terbukti!)

actually nak buat pengakuan jujur lah.Aku tak tangkap gambar pun time lepak ni.2 gambar kat atas tu pun ambil dari ili.Terukan aku ni?ishh..sorry teman2.tak tau lah kenapa tapi rasa segan tu menbal dalam diri ambik gambar kat tempat terbuka.Lat picture yang aku simpan pun, time raya hari tu.Maybe next time,aku ambik gambar okey.

p/s: laila fatin sorry.Hangout kali ni kita tak banyak masa bersama kan?sorry awak.


TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

1 comment:

Lailatul Syuhada said...

hey,so kay la fara..nnt kte hang lagi..amek gambar sampai pengsan.haha

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...