#2

assalamualaikum.

hello world.alhamdulillah still dapat bernafas hingga tika ni..terima kasih Allah.sampai juga rumah dan besok balik semula ke sekolah..macam tu lah perjalanan hidup aku.balik kejap je tapi homework dengan masalah menimbun.Cakap macam aku sorang je ada masalahkan?


hmm..hidupkan macam roda.Kadang-kadang naik, kadang-kadang turun.dan akan nampak pelik jika kita tak ada masalah...puas aku duk merancang cuti ni nak buat apa, namun perancangan Allah untuk aku lebih baik daripada apa yang aku rancangkan.Tinggal berapa jam lagi je nak balik sekolah tapi hati dah meronta-ronta macam nak balik awal.Tapi takut bila dah sampai menangis la pulak :3

"LUANGKAN DIRI INI LEBIH MASA, MELENGKAPKAN KEKURANGAN YANGKU ADA"

nota kaki : sorry kalau cuti ni tak dapat spent masa dengan KB.I`m very busy right now.I hope you understand.
TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

No comments:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...