the first :D

assalamualaikum..
 hai ! lama tak menulis,,rasa rindu gilerr :P
salam maulidur rasul semua.
dan selamat ulang tahun kelahiran kepada saudari lailatul syuhada bt kamal..



memandangkan ni post yang pertama dibuat untuk tahun ni..aku tersangatlah excited nak menulis..geli jee ayat..memandangkan tahun ni senior year,,memang osem giler la duduk kat sini..boleh online,bangun lambat,duty lambat dan ada la perubahan sikit perubahan dari tahun lepas.Sebagai contoh,tahun ni aku langsung tak pernah basuh guna tangan..bagus kan?? basuh pakai wash machine je..then,tahun ni gak sekolah provide machine baru..pakai kertas pun bolehh..tak macam last year.infrastuktur sekolah tahun ni better dari tahun lepas..sekarang dah tade masalah takde air macam last year..tak payah la lagi aku mandi dalam toilet..

itu cerita yang okeyy..tapi..di sebalik itu semua ada benda yang lebih menyeronokann apabila first day sekolah dah ada kelas tambahan..waktu prep pun dia amik sebagai kelas..yaeay,,congrats kepada kami.. :D dan untuk set bi aku tahun  ni, kelas mula 6.30 pagi..woow~indah gilaa nasib cuma hari selasa dan khamis..

oh mak seronoknya! lebih baik kebersihan sangat diutamakan..dan setiap kali perjumpaan unit beruniform mesti ada kawad..terabur dah kaki aku...bagi meningkatkan bio..kitaorang buat hi-5..target kitaorang 5K soalan untuk paper 1..n so on la...belum sampai sebulan tapi kertas dah bersepah..

sum up, tahun ni adalah tahun pengorbanan untuk aku..macam yang dikorban untuk mencapai matlamat aku untuk tahun ni..so berusahalah..kejayaan tak akan datang bergolek :) kalau stress tu normal la kan?

tapi kalau balik pb lambat sehari dari orang lain...ni amat menyedihkan untuk aku...disebabkan tiada kekangan masa ibu bapa aku tak dapat hadir hari interaksi aku...dan pentadbir decide siapa yang parent tak ambil tak boleh keluar hari jumaat..hmm..so sabtu baru aku gerak dari sekolah..dan kalau boleh lepas subuh aku keluar...harap semua berjalan dengan lancar..

p/s: aku banyak mengarut untuk post ni..2 hari lagi je tinggal.



TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

1 comment:

Diana Mustaffa said...

Nape awk kena balik lambaaaaaat ? :'(

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...