october



assalamualaikum..
spm tinggal lagi beberapa hari..kira la sendiri..walaupun result trial tade la yang indah sangat..apapun kita kena bersyukur dengan apa yang ALLAH kasi kat kita..and terus berusaha..



hidup tidak selalu tak indah,
tapi tak bermakna aku nak mati

apa yang aku perlu sekarang ialah kekuatan dan pecutan untuk mara ke SPM.
SPM tinggal sebulan je sayang..walaupun sekarang ini banyak  dugaan yang melanda apa yang perlu kita buat ialah tinggalkan je benda yang menyemak kan otak tu..nyah korang!





ok sampai sini je post..tade apa yang menarik..lastly nak cakap, angah sayang mak!
TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

No comments:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...