spm is over

assalamualaikum..
hello world!

walaupun dah lama spm habis baru la ni aku menulis..
sepanjang sebulan aku mengambil spm..
oh sangat memeritkan..
bagi aku, aku tak mengharap tinggi untuk keputusan ni.
entah ,keyakinan kurang.

so aku buat summary untuk spm aku 2013:

first week :

  • Bahasa Melayu : boleh jelah.Cuma peribahasa dia aku agak pening.
  • Bahasa Ingeris : okey la.aku dah cuba yang terbaik

second week :
  • Sejarah : oh my favourite..malam nak exam ada ura-II esok diorang pakai set 2..pasti banyak HOTS/KBAT..cuak kejap!
third week {dah start dah minggu yang mencabar}:



  • Pendidikan Islam : boleh la.masih mampu untuk mengukir senyuman walaupun rata-II keluar kertas 1 dikatakan sukar.
  • Additional Mathematics : yang ni memang boleh nagis sekolam la..kertas 1 keluar senyum je memanjang..sekali paper 2..perghh..bapak la!
  • Mathematics :  biasa jela.
fourth week :

  • Physics : ok-II jelah..walaupun paper 3 dah separa redha
  • Chemistry : rasa nak nagis la ..
  • Biology : entah..wordless la...
    :. so,camtu la bunyi spm aku..

TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

No comments:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...