#5

assalamualaikum dan selamat pagi !

memandangkan lagi 2 hari nak balik..hati ni pun tergerak lah nak menulis..walaupun homework masih menimbun dan melambai-lambai suruh buat..nak macam mana nak tinggalkan rumah lagi 1 bulan baru balik..sobssobs T___T

dalam kemeriahan menyambut form 4 datang,,kami pelajar form 5 sibuk dengan kelas..kehidupan sebagai spmcandidate memang mencabarlah.Normalah kan?stay up buat homework,revise tajukform 4..tapi aku malam minggu tulah aku gi tengok cerita hantu sampai pkul 2.30 pagi..macam tade kerja je kan?hahaha..nak buat camne nak hilangkan ngatuk sambil buat homework..

next,
bercerita pasal kelas aku tahun ni..Catalyst (TA OFFICIAL) tapi budak2 ni menggelar begitu..aku follow jelah..baru awal tahun tapi macam2 cerita dah ada..baik ke buruk sama je rata..


TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

No comments:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...