with love from Malaysia to Japan

assalamualaikum...
lap air mata kejap..sobs..sobs..22/3/2016 merupakan tanggal yang menyedihkan buat diri penulis apabila temannya pergi meninggalkan Malaysia.Citt, poyo je ayat..oklah, semalam sahabat saya bernama Afifah Izyan telah berangkat ke jepun..Lepas ni takde siapa dah nak datang UM melawat aku, menyemak kat bilik aku, ajak aku buat aktiviti gila malam-malam, jalan-jalan cari barang murah, nak teman g makan kat KLseesee n etc...even aku kenal kau tak sampai sebulan tapi aku sayang kuasa TERA kat kau yang super duper kedekut *tapi kau tak kedekut kat aku..lol..hahaha..

belum pergi jepun muka dah macam orang jepun..haihh

peace



 terima kasih sudi hadir dalam hidup aku..warnakan hari-hari aku..dan walau aku jumpa kau kejap je semalam aku tetap rasa puas.So jaga diri kat sana dan jangan lupa balik masa cuti musim bunga nanti.Aku akan tunggu kau dan temankan kau g makan kat klseesee.Lev you <3>



with love from klia,
bakal arkitektur 






TERIMA KASEH DAUN KELADI KALAU BOLEH KOMEN SEKALI !

No comments:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...